94. Paczka z Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj przyszła do mnie kolejna paczka z Zaful.com. Jak zwykle nie zawiodłam się. Paczka szła dwa tygodnie i kilka dni, więc uważam, że krótko szła. Niestety zamówiłam jeszcze jedną torebkę, ale została wysłana osobno. Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć.
Pewnie pamiętacie bluzkę, którą zamówiłam ostatnio. W tym zamówieniu również ją zamówiłam, ale mniejszy rozmiar, tamta jest to L a ta M, ale powiem Wam, że bardzo różnią się rozmiarami, ta wygląda tak samo jak tamta. 

Drugą rzeczą jaką zamówiłam jest brązowa skórzana torebka. Torebka jest mała, ma dwie przegródki, ale uważam, że jest pakowna i urocza. Bardzo mi się podoba. Można ją nosić na ramieniu ale też i przełożoną przez ramię. Bardzo fajnie się prezentuje.
Trzecią rzeczą są 3 gąbeczki do makijażu. Gąbeczki są w pięknych 3 kolorach. Są małe i zgrabne. Mimo, że nie korzystam z takich akcesoriów, a i tak je zamówiłam.
Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest bardzo fajna niebieska bransoletka. Bransoletka ta ma dwie zawieszki - jedną marynarską, a drugą nieskończoność. Bardzo mi się podoba.

Jak Wam się podoba moje zamówienie?
Jakie macie zdanie na temat współprac ze sklepami odzieżowymi?

7 komentarzy:

  1. kochana powiedz mi prosze czy jestes zadowolona z tych gąbeczek do makijazu od Zaful? :)


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie używałam, bo dopiero dzisiaj je dostałam.

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy, także mam gąbeczki z zaful, w nieco innym kształcie, ale jestem z nich zadowolona!
    M A R C E L I A Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy! Koszulka z jeleniem i gąbki prezentują się bardzo spoko :) Po klikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy, najbardziej podoba mi sie ta torebeczka :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te gabeczki i bardzo je lubie !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gąbeczki mam i ogromnie je lubię. Podoba mi się ta bluzka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.