95 Torebka kot z Zaful.com

     Witajcie, wiem, że obiecywałam tyle razy, że zacznę regularnie pisać, ale niestety ostatnio mam naprawdę brak czasu, ze względu na wyprowadzkę. Myślę jednak, że w święta nadrobię nieobecność i napiszę trochę postów na zaś, żeby nie było problemu później jak będę miała mniej czasu.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją kolejną rzecz prześliczną torebkę kota ze sklepu internetowego Zaful.com. Od razu jak tylko zobaczyłam tę torebkę to się w niej zauroczyłam i jak tylko doszła do mnie to pomyślałam, że nie bez powodu mi się od razu spodobała.
Torebka jest czarna z brązowymi obramowaniami. Ma dłuższy pasek i dwie kieszonki z boku. W środku również ma jedną mniejszą kieszonkę. Jest dość pojemna jak na taką małą torebkę.
Paczka szła do mnie z trzy tygodnie, już myślałam, że nie dojdzie, ale jednak doszła. Zapraszam do oglądania zdjęć tej przecudnej torebki.




Macie jakieś torebki z motywami zwierzęcymi?
Podoba Wam się moje zamówienie czy też nie?

14 komentarzy:

  1. Wyglada uroczo,miwsci a4 czy jest raczej z tych mniejszych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza <3 I wygląda na porządną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka! Zastanawiam się jak długo będzie wyglądać dobrze.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie! Lubię wszystko co jest z kocim motywem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka!



    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza torebeczka ^.^ nie jest jakoś w prost pokazana że to kot ale drobnymi szczegółami fajne

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna, moja przyjaciółka by się w niej zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna. Nie taka dorosła, ale tez nie taka dziecięca.
    zapraszam do mojej wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza jest i zabawna. Kojarzy mi się z butami "kotkami" od Charlotte Olimpia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka, pierwszy raz czytam o tej stronie, pora zerknąć co tam mają! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.