96. Long wrap dress

     Hello, I have been prepared some proposes long wrap dress that can You find in online store. Long wrap dress: http://www.zaful.com/s/long-wrap-dress/?lkid=48751 in different ways, different styles and different lengths. Now it's summer, so I think that such dresses are ideal not only on the oficial party but also as a Beach dress for swimwear or shorts. These dresses can be found with different sleeves, long, short and with 3/4. However, remember that not every such dress will be perfect for every woman, Therefore, it is important to match it to the appropriate type of figure. Without extending I invite you to watch my inspirations such dresses. I think everyone will find something for themselves.

     Witajcie, dzisiaj przygotowałam Wam kilka propozycji długich, zawiązywanych sukien, które możecie znaleźć w sklepie internetowym. Długie suknie wiązane: http://www.zaful.com/s/long-wrap-dress/?lkid=48751 te są na różne okazje, mają różne fasony jak i różną długość. Teraz akurat zbliża się lato, więc uważam, że takie sukienki będą idealne nie tylko na większe wyjścia, ale także jako narzutka na plażę do stroju kąpielowego lub do szortów. Sukienki te możecie znaleźć z różnym rękawem, długim, krótkim jak i z takim 3/4. Należy pamiętać jednak, że nie każda taka sukienka będzie idealna dla każdej kobiety, dlatego ważne jest jej dopasowanie do odpowiedniego typu figury. Nie przedłużając zapraszam Was na obejrzeć moich inspiracji takich sukienek. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.


Which of the following suggestions are most similar to yours?
Która z poniższych propozycji podobna Ci się najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Ja to się zakochuje w tych sukienkach na tej stronie za każdym razem jak na nią wejdę. Nie można się nigdy zdecydować co brać, no nigdy! Haha :) Mega post. Dobrze, że pokazałaś tylko kilka, bo znowu bym się zakochała we wszystkich i co z tym wtedy zrobić haha :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne fasony najbardziej spodobał mi się chyba drugi <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się druga sukienka.Motywy kwiatów to będzie hit tego sezonu ;))
    http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sukienki *.* Chciałabym takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne są, choć mnie się kojarzą raczej ze szlafrokami / podomkami. Fajne mogą być właśnie do chodzenia po domu, czy na luzie np. na plażę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.