97. Nowa paczka z Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj chciałabym przedstawić Wam nowe łupy ze sklepu internetowego Zaful.com. Paczka jak zwykle szła krótko, nieco ponad 2 tygodnie. Jestem z nich jak zwykle zadowolona, ale niestety, znowu nie trafiłam z dwoma rzeczami i zamówiłam nieco za małe, ale mam zamiar schudnąć, więc myślę, że za jakiś czas się w nie wcisnę.


     Pierwsza rzeczą jest mega mięciutki sweterek ombre. Na górze jest niebieski, a na dole biały. Sweterek bardzo fajnie wygląda. Jest on w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealny na chłodnie dni, nawet wiosną, bądź też latem, nie tylko na zimę. 
     Drugą rzeczą jest biała bluzka w kwiatuszki. Bluzka niestety jest zbyt obcisła. Widać mi w niej boczki, ale nie ma tego złego, podarowałam bluzeczkę mamie, a na moją mamę bluzka idealnie pasuje.
     Trzecią rzeczą to szara bluzka z koronką na dole z tyłu. Bluzeczka układa się bardzo dobrze, troszkę dopasowana, ale jak się dobrze dobierze odpowiednie spodnie to nie będzie tego, aż tak widać.
     Ostatnio, czwartą rzeczą jest przepiękna bluza, Jest ona w kolorze szarym i ma koronkę na górze bluzy oraz na rękawach. Sweterek jest piękny, będzie się idealnie prezentował w chłodne dni.

Jak Wam się podobają moje łupy?
Lubie Zaful.com?

29 komentarzy:

  1. Ostatnia bluza całkowicie skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zamówienie! Ostatnie 2 bluzki najbardziej przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie z kolei najbardziej podoba się sweter, który prezentujesz na samym początku. Pewnie miły w dotyku? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mój styl jeśli chodzi o ubrania, ale ta siwa z kwiatkami całkiem ładna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek z 1 zdjęcia super! :D chyba zajrzę na Zaful ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sweterki, chyba muszę zajrzeć na stronę tego sklepu. :)
    Zapraszam też do mnie: http://jakbyzesnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl, ale ważne że tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek z koronką - zdecydowanie kobiecy i delikatny, może się skuszę, gdyż nie miałam jeszcze styczności z tym sklepem :)
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się bluzka w kwiaty, ze sklepu stacjonarnego na pewno bym kupiła :)

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy ! Uwielbiam tego typu ubrania ! Zapraszam do mnie https://karina7748.blogspot.com/ Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne ubrania, mega Ci pasują :)
    pierwsza bluza idealna i widać że wygodna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka z koronką z tyłu - super :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia jest genialna ^^ Nigdy tych rzeczy nie widziałyśmy na zaful :D Kurde musimy sobie coś tam poszukać ^^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kwiatowe wzory, więc druga bluzeczka najbardziej mi się podoba ;) Szkoda, że jest za wąska...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham sklep zaful , super rzeczy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zamówienie bardzo lubię sklep zaful
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka w kwiatuszki wygląda świetnie, szkoda, że nie trafiłas z rozmiarem. Sklep zaful znam i bardzo lubię :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z tiulową spódnicą - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem wielką fanką swetrów, dlatego sweterek od razu mi wpadł w oko! Super jest <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy stamtąd jeszcze nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy sweterek bardzo ładny :)
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.