98. Denim Midi Dress

     Hello, today I have classic, Denim Midi Dress. You can find them at this link: http://www.zaful.com/s/denim-midi-dress/?lkid=29083. These dresses are universal, suitable for every occasion. There are different models of such dresses: Before the knee, at knee and behind the knee. With medium length dresses, however, be careful. Because they are able to optically shorten the legs, so low-growth people should let go, or choose appropriate shoes for the dress. The styling also depends on which additives we choose. I give some examples of such dresses, I invite you to watch:

     Witajcie, dzisiaj mam dla Was post o klasycznych, średnich sukienkach jeansowych. Możecie je znaleźć pod tym linkiem: http://www.zaful.com/s/denim-midi-dress/?lkid=29083. Sukienki te są uniwersalne, nadają się na każdą uroczystość. Są różne modele takich sukienek: przed kolano, do kolan oraz za kolano. Z sukienkami średniej długości należy jednak uważać, bo potrafią optycznie skrócić nogi, więc osoby niskiego wzrostu powinny sobie je odpuścić, bądź też dobrać odpowiednie buty do sukienki. Całość stylizacji zależy też od tego jakie dodatki sobie dobierzemy. Podaję kilka przykładów takich sukienek, zapraszam do oglądania:
 
KLIK                  |                  KLIK
 
KLIK                 |                  KLIK

How do you like these dresses? 
Maybe you already have in the closet?

Jak Wam się podobają te sukienki? 
Może już macie w szafie?

8 komentarzy:

  1. Świetne sukienki, uwielbiam jeansowe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnia fenomenalna <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku wszystko co jeansowe jest modne ;) mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ostatnia najbardziej mi się podoba, świetny ma krój, chociaż akurat za dżinsowymi sukienkami nie przepadam. ;) a że mała jestem to zwykle nie wybieram sukienek średniej długości, raczej krótsze. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia propozycja ma coś w sobie. Bardzo mi się podoba :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycja na czasie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.