100. Koszula i torebka od Zaful.com

     Witajcie, kilka dni temu przyszła do mnie paczka z Zaful.com. Ja już pewnie wiecie współpracuję z tym sklepem od kilku miesięcy. Paczka szła do mnie około dwóch tygodni i jak zwykle polecam ten sklep. Nie tylko ze względu na współpracę, ale również na to, że mają ubrania bardzo fajnej jakości i nie drogie. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam koszulę z naszywkami oraz mała czarną torebkę. Koszulę zamówiłam dwie, dla mnie i dla mojej mamy, a torebkę wygrałam w losowaniu.

1. Pierwszymi rzeczami jakie zamówiłam są dwie koszule z naszywkami po obu stronach. Koszula prezentuje się bardzo fajnie, bardzo fajny ma materiał. Tył ma dłuższy niż przód. Wiem, że koszula jest nieco wygnieciona, ale robiłam zdjęcia na szybko, dlatego takie są.
 

2. Drugą rzeczą jest urocza, mała czarna torebka z motywem babeczki. Torebka jest mała, ale dość pojemna. Ma piękny pasek z łańcuszkiem na zakończeniach.



Dostałyście coś ciekawego z ostatnich współprac? 
Chwalcie się!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszula! Niestety nie posiadam żadnych współprac, moze kiedys :)
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Zaful, świetna koszula. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka raczej nie w moim stylu, ale za to koszula bardzo mi się podoba! Gdyby nie te paski, to byłaby idealna! :D
    Ja ostatnio dostałam cudowną sukienkę, z której jestem baardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula zdecydowanie super �� a naszywki tylko dodają uroku ��

    Paulina, www.blog.paulinakuciak.dk

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, genialna torebka! Ja raczej takich wyraźnych rzeczy nie noszę, ale zdecydowanie przykuwa uwagę ;) A modę na hafty i naszywki uwielbiam, więc koszula, jak najbardziej, przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula super. Torebka bomba. Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszula! tez chyba zamowie!

    zapraszam do siebie

    http://pannazaczytana.blogspot.com/2017/05/7-lekkosc-anna-starmach-maria-kruczek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka ;)

    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.