101. Szminka z Avon'u Extra Lasting

     Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z moją nową szminką z Avon'u. Zapraszam do zapoznania się z postem i zapoznania się z plusami i minusami tej super szminki! Odcień szminki to: nude blush.

Dostępność: Avon
Cena: ja kupiłam za 10 zł, cała cena to 30 zł, a w przecenie zazwyczaj jest za 15 zł.

ZALETY:
+ ładna gama kolorystyczna,
+ ładnie pachnie,
+ ładne opakowanie,
+ trwała szminka,
+ nawilża usta,
+ kolor jest delikatny, jakby naturalny,
+ fajnie się nakłada szminkę.

MINUSY:
- stała cena trochę odstrasza,
- dostępność, tylko w Avon'ie.



Używałyście kiedykolwiek szminek z Avonu?
Jakie macie o nich zdanie?

10 komentarzy:

  1. Niestety mam uczulenie na wszystko co z Avonu, a szkoda bo ta szminka wygląda tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że nie wysusza ust!
    Może warto zainwestować?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę świetnie ! Lubię produkty z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę lat temu byłam funką szminek z Avonu, teraz łatwo znaleźć tańsze i często lepszej jakości

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wiele szminek z Avonu i sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam szminek z Avonu ale ta kusi swoim wyglądem *.*
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaz prosze jak prezentuje sie na ustach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio z Avonem miałam do czynienia wieki temu, ale z chęcią wypróbowałabym coś od nich, aby sprawdzić czy coś się zmieniło :)

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Do ilu godzin się utrzymuje na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.