102. Smoothie z banana, kiwi i jabłka

     Witajcie, postanowiłam, że od tego tygodnia postu będę się starała dodawać dwa razy w tygodniu, aby się coś działo na blogu, myślę, że wytrwam w tym postanowieniu i, że będziecie w miarę możliwości aktywni.
     Dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na pyszne smoothie z owoców. Jako, że miałam dużo bananów, kiwi i jabłek, więc postanowiłam przygotować smoothie i porobiłam kilka zdjęć w trakcie, abyście zobaczyli krok po kroku jak je robiłam. Smoothie jest pyszne i zdrowe, nie zawiera żadnych barwników ani konserwantów. Nie przedłużając zapraszam Was do przepisu oraz do zdjęć.

Składniki:
- 1 banan,
- 1 kiwi,
- pół jabłka,
- 5 łyżek jogurtu naturalnego,
- opcjonalnie łyżeczka miodu.

Przygotowanie:
Obieramy banana, kiwi i pół jabłka i kroimy w plasterki bądź w kostkę dodając je do blendera. Dodajemy 5 łyżek jogurtu naturalnego (opcjonalnie miodu) i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji. Możecie dodać miód, ponieważ bez miodu smoothie jest kwaśne, ja nie dodawałam, ale lubię takie przykwaskowe. Można dodać również do niego jakieś kawałki owoców jeśli ktoś ma na to ochotę. Składniki są na jedną porcję. Smacznego!





Próbowaliście kiedykolwiek takie smoothie?
Lubicie smoothie, jakie są Wasze ulubione?

Zapraszam na instagram:

10 komentarzy:

  1. Ciekawy przepis. Nie próbowałem jeszcze z kiwi :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić urządzenie do miksowania, szukam i nie mogę znaleźć. Musi być na tyle dobre, żeby zrobiło również masło orzechowe, ale bez wyłączania co minutę.
    A takie smoothie mniam <3
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam. uwielbiam takie kefiry z rana na sniadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaakies pysznosci! I jakie zdrowe ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis bo bardzo uniwersalny, mozna go różnienia łączyć z różnymi owocami!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  7. Często robię taki koktaj - jest pyszny! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, ostatnio robiłam z truskawek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.