103. Nowości z Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj przyszła mi kolejna paczka z Zaful.com. Szła jak zwykle około dwóch tygodni, czyli uważam, że szybko. Tym razem zamówiłam dwie bluzki i jedną narzutkę. Niestety nie trafiłam znowu z rozmiarem, ale o tym już napiszę na dole.
1. Pierwszą rzeczą jest urocza bluzka z koronką na dole. Bluzeczka jest lekka i cienka, więc może być na chłodniejsze dni jak i na te cieplejsze.

2. Drugą rzeczą jest żakieciko-bluza. Jest ona cienka, ale niestety nie trafiłam z rozmiarem, jest on zaniżony, ponieważ zamówiłam XL i jest przyciasne na mnie, co ja zazwyczaj noszę L-XL. Bardzo fajnie wygląda, jest cieniutka, a uroku dodaje to zapięcie z boku.

3. Ostatnia rzeczą jest bluzka koszulowa z dekoltem, niestety dekolt ten jest za duży, dlatego też musiałam sobie go czymś spiąć, ponieważ cały biustonosz mi widać, a to nie ładnie wygląda. Może ten dekolt sobie zaszyję, żeby go nie było, az tak widać.


Poznaliście już sklep Zaful.com?

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Zaful, pomagam - 19,99$, 12,87$, 10,99$ :)
    Poklikasz też u mnie w najnowszym poście? Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.