104. Wishlista dress z Zaful.com

     Witajcie, jako, że pogoda coraz ładniejsza i za oknem robi się cieplutko, więc postanowiłam swoją listę życzeń sukienek ze sklepu Zaful.com. Jak wiecie ze sklepem współpracuję już kilka miesięcy, jestem mega zadowolona ze współpracy. Ubrania są jak najlepszej świetnej jakości. Paczka idzie bardzo szybko, bo około dwóch tygodni, to jak z Chin to bardzo szybko. Nie przeciągając zbyt długo zapraszam Was do oglądania listy życzeń. Może i Wam coś przypadnie do gustu! Proszę o klikanie w linki.

1. Kwiaty, uwielbiam kwiaty z każdej postaci! Kwiaty są prześliczne, bo mają w sobie to coś. Nie ważne czy są małe czy duże, ważne jest to motyw kwiatów.
 
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK

2. Następne w kolejce są sukienki hiszpanki. Mają one swój urok i wyglądają mega kobieco.
  
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK

3. Podobają mi się również sukienki o motywie owoców i warzyw, szczególnie są to ananasy. Hit tego lata!
  
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK

4. Na końcu znajdują się również sukienki pastelowo, uwielbiam pastele, dlatego też nie wyobrażam sobie, że mogłoby ich nie być!
  
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK

!!!KLIKAJCIE PROSZĘ W LINKI!!!

Podobają Wam się moje propozycje?
Jakie sukienki są Waszymi ulubionymi?

14 komentarzy:

  1. Wszystkie sukieneczki mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sukienki są boskie i chętnie bym je przygarnęła ! <3
    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega lubię te kwiatowe motywy! są fenomenalne... zresztą wprowadziłam je nawet w moim mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, że dużo blogerek współpracuje z Zaful. Piękne sukienki. www.sandarfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie ostatnio pisali z współpracą z Zaful, jednak przez kilka dni nie dostałam maila z odpowiedzią. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te sukienki. Ja uwielbiam te w stylu hiszpanek, lekko dziewczęce. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne sukieneczki wspólpracujesz z ta firma?? zapraszam do mnie
    https://florydauchwyconechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bardzo ładne. Pierwsza i ostatnia najbardziej mi się podobają. Poklikałam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaful to nasza ulubiona współpraca, z którą kiedykolwiek współpracowałyśmy! Sukienki są mega, a jakość ubrań mówi sama za siebie ;) Bardzo fajne propozycje oczywiście poklikane! Ceny paru rzeczy: 16.49, 19.49, 16.99

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej podobają się pastelowe, są naprawdę śliczne. Poklikane, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka ze słonecznikami najbardziej mi przypadła do gustu ale reszta też jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki hiszpanki skradły moje serce już dawno i szukam idealnej dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne sukienki!!! Jejku, zakochalam sie w nich! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.