99. Zmywacz do paznokci hybrydowych

     Hej, dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam zmywacz do paznokci hybrydowych z firmy Laura Conti. Kupiony został w Rossmannie. Zapraszam do zapoznania się z zaletami jak i wadami tego zmywacza.

Dostępność: Rossmann
Cena: około 10 zł

ZALETY:
+ wystarczy 5 minut i hybrydy schodzą bez problemu,
+ fajna aplikacja,
+ cena,
+ dostępność,
+ wydajność,
+ nie śmierci jak inne zmywacze,
+ nie zawiera acetonu,
+ wzmacnia paznokcie.

MINUSY:
- jak na razie nie zauważyłam.



Używał ktoś z Was tego zmywacza?
Jakie polecacie zmywacze do paznokci hybrydowych?

13 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy na paznokciach hybryd ale fajnie, że po tym zmywaczu schodzą w 5 min :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja produktu, czytelna przede wszystkim. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! super cena muszę iść chyba się wybrać po niego
    Pozdrawiam
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Super, że poruszyłaś ten temat w poście. Nigdy nie miałam jeszcze paznokci hybrydowych, ale zawsze zastanawiałam się, jak szybko potem je ewentualnie zmyć. Teraz już znalazłam sposób, dzięki ;)
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/05/41-make-world-your-catwalk-kazdy-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam zwykłego acetonu, który zamawiam razem z hybrydami - polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z Semilaca zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam go, lecz Semilaca nie zmył nawet po 20min :/
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam z tego zmywacza ponieważ nie miałam jeszcze okazji mieć hybryd na paznokciach. Ale jak na taki produkt to cena jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nigdy paznokci hybrydowych, może kiedyś się na nie skusze 😉 ale warto wiedzieć 😊
    Zapraszam do siebie 💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam powyższego zmywacza, ale raz mi wystarczy paznokci hybrydowych.
    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat tego zmywacza nie miałam, ale dziękuję dziekuję za recenzję.
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.