105. Mgiełki do ciała z Avon'u

     Hej, dzisiaj chciałabym napisać recenzje na temat moich ulubionych mgiełek do ciała z Avon'u. Mam ich kilka i bardzo je lubię, dlatego chciałabym Wam je polecić o wadach i zaletach dowiecie się w dalszej części posta. Mgiełki te polecam zwłaszcza na gorące dni, kiedy perfumy są zbyt ciężkie, a chcemy się odświeżyć. Nie są polecane jednak podczas opalania, bo szkodzą skórze. Ja sama osobiście uwielbiam kwiatowe, lekkie zapachy, dlatego mgiełki są idealne!

Dostępność: Avon
Cena: cena się waha w zależności od danego katalogu, teraz mgiełki są za 5,99 zł

Zalety:
+ cena, mgiełki są naprawdę tanie, mimo tego, że katalogowa cena to 15 zł, mgiełki praktycznie w każdym katalogu są tańsze,
+ duży wybór zapachów,
+ małe opakowanie, które mieści się prawie do każdej torebki,
+ odświeżają,
+ wydajność, starczą naprawdę na długi czas.

Minusy:
- w części mgiełek zapach się nie utrzymuje.

1. Zielona herbata i Verbena. 
Zapach jest przecudowny! Idealny na upalne dni. Minusem jest to, że niestety nie jest trwała.

2. Wanilia i drzewo sandałowe.
Połączenie tych zapachów jest idealne! Nie jest ona słodka, więc jest to plus, bo niestety co za dużo to nie zdrowo. Mgiełka trzyma się długo na ciele.

3. Granat i mango.
Jest mega słodka, uwielbiam ją! Długo utrzymuje się na ciele.

4. Truskawka i biała czekolada.
Jak poprzednia mgiełka jest słodka i pięknie pachnie. Idealnie ją połączyli. Pewnie mgiełka ta to hit tego lata jeśli o mnie chodzi. Jest to nowość.

Używacie mgiełek, z jakiej firmy?
Jaki zapach mgiełki polecacie najbardziej?

15 komentarzy:

  1. MMgielki z Avonu zawsze byly moim hitem :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granat i mango uwielbiam ♥ Zawsze kupuję sobie hurtem, gdy są tańsze, a co xD. Kiedyś miałam arbuzową i też była fajna, choć nie wiem, czy nadal jest dostępna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.


    artystycznie-specyficznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś mgiełek z Avonu i bardzo je lubiłam, mają mega przyjemne i świeże zapachy. W sumie dobrze by było nabyć jakąś teraz na ciepłe dni;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Największym plusem mgiełek z avonu jest ich cena ,jednak ,tak jak napisałaś ,bardzo szybko się ulatniają.
    Ja osobiście polecam mgiełki z victoria's secret ,mam jedną ,którą udało mi się kupić na wyprzedaży za 35zl ! Bardzo długo utrzymuje się zapach ,co więcej mgiełka już mi służy pół roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za mgiełkami z Avon. Kiedyś kupowałam je regularnie, ale teraz wolę perfumy lub wody perfumowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwazam, że mgiełkę powinna mieć w torebce każda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem takiej mgiełki. Na pewno wypróbuję te z Avon ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie mgiełki są idealne na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zapachy. Cena też nie wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze je używam w wakacje, są świetne zapachy, a najlepsze było to, że zawsze jak się nimi psikałam, to było mi chłodno i tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tęsknię za jednym ze starych zapachów czyli dobrej klasycznej wanilii. Niestety dranie wycofali ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. owszem używam i stwierdzam, że wanilia i drzewo sandałowe to mój faworyt <3
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham te mgiełki wszystkie są cudowne granat i mango.<3. jagoda i orchidea .<3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.