106. Przepis na koktajl z truskawek, moreli i kiwi

     Witajcie, postanowiłam, że w tym roku będę przynajmniej raz w tygodniu piła witaminkowe smoothie z różnych owoców, sama będę łączyła owoce i będę szukała smaku idealnego. Na dzień dzisiejszy wygrywa połączenie truskawek i kiwi. Właśnie dzisiaj chciałabym przedstawić Wam smoothie truskawka i kiwi w towarzystwie moreli. Zapraszam więc do przepisu.

Składniki:
- kiwi,
- garść truskawek,
- 2 morele,
- opcjonalnie miód bądź łyżeczkę cukru.

Przygotowanie:
Truskawki obieramy i myjemy, obieramy i kroimy kiwi i morele, po czym dodajemy wszystko do blendera i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji. Smoothie mi wyszło kwaśne, ale ja takie lubię, jeśli Wy zaś chcecie słodkie to dodajcie do niego cukru albo miodu. Smacznego!









Próbowaliście kiedykolwiek podobne smoothie?
Jakie połączenie owoców najbardziej lubicie?

16 komentarzy:

  1. Swietny przepis! Na pewno wyprobuje. Ja kocham wszystko co z truskawkami, wiec na pewno mi zasmakuje:)

    sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wiem co będę miała na sniadanie!
    Dziękuję za swietny wpis kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, chociaż, ja tutaj zamiast moreli dałbym mandarynki. Jakoś nie lubię aż tak moreli jak mandarynek. Szczypta cynamonu do tego i kawałek jabłka tez nie był by złym rozwiazaniem. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smoothie i bardzo często je zrobię z różnych owoców. W końcu zaczął się sezon i owoce są pyszne :) Twoje smoothie wygląda pysznie :) I mam taki sam kubeczek :)
    Zapraszam: www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie łączyłam truskawek z kiwi, to może faktycznie być dobre i takie bardzo orzeźwiające, więc warto spróbować! I te morale jeszcze!
    Kolor ciekawy wyszedł z tego połączenia :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham smoothie ! Ale przeważnie robiłam je z tylko jednego rodzaju owoców.Chociaż połączenie truskawka banan polecam ☺️😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezon na truskawki! to jest to co lubie najbardziej ,do tego kiwi i bomba witaminowa gotowa :-)! buziaki
    Wpadniesz do mnie kochana i klikniesz w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Koktajle to idealny sposób na szybkie śniadanie czy nawet do zabrania gdziekolwiek. I z truskawkami-uwielbiam <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro robię! Też mam te słoiczki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio robiłam koktajl bananowy, ale wyszedł mi obrzydliwy !! ale to co ty proponujesz to chetnie bym sprobowala :) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zdrowe koktajle. :) Akurat urosły u mnie w ogródku truskawki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to będzie świetny dodatek do mojej diety. Na pewno wykorzystam ten przepis.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda smacznie, jednak nigdy się nie zastanawiałam nad połączeniem kiwi i moreli z moimi ulubionymi truskawkami. Może warto zaryzykować?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.