107. Nowości z Zaful.com

     Hej, dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowości, które przyszły do mnie ze sklepu internetowego Zaful.com. Jak wiecie współpracuję z tym sklepem już od grudnia. Ta paczka szła około 10 dni i jest to najlepsza paczka, którą dostałam od tego sklepu! Zauroczyłam się szczególnie w niebieskim zegarku. Zapraszam do oglądania moich nowości.
KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK
1. Czarna bluzka wiązana na dekolcie. Bluzka ma fajny miękki materiał i bardzo ładnie wygląda. Jest to rozmiar M i jest na mnie akurat, lecz mógłby być ten rozmiar większy/

2. Bluzka niebieska. Bluzka ta jest asymetryczna i dość oryginalnie wykonana. Z przodu jest krótsza a z tyłu ma ogonek podzielony na pół. Jest troszkę za duża, ale ma swój urok.

3. Śmieszna bluzka z misiem. Ma swój urok. Jest wykonana z bardzo fajnego materiału.

4. Czarna bluzka z krótkim rękawkiem i koronką białą na boku przy rękawach. Bluzka jest cienka i przewiewna.

5. Druga bluzka z krótkim rękawkiem i z pandą na środku. Jest podobna materiałowo do poprzedniej pandy.

6. Niebieski zegarek, zauroczyłam się w nim od pierwszego wejrzenia. Jest cudowny, najlepszy jaki w życiu miałam!
7. Choker czarny ze złotymi kocówkami, niestety jest na moją szyję za mały, ponieważ mam powiększoną tarczycę i się duszę, a taka szkoda!
8. Zegarek na rzemyku w stylu vintage. Ma kilka bransoletek i fajnie wygląda na ręce.

Podoba Wam się to zamówienie?
Co przykuło Waszą uwagę?

2 komentarze:

  1. Fajne rzeczy ja ogólnie kocham zegarki mam hopla na ich puncie .;) post fajny tylko zdjęcia powinnaś mieć w lepszej jakości a tak to ogólnie spoko.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek sliczny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.