108. Wishista Zaful.com

     Witajcie, Zaful.com, obchodzi już niebawem swoje trzecie urodziny, z tej oto okazji postanowiłam przygotować Wishlistę rzeczy, które najbardziej przykuły moją uwagę. Tym razem są to tzw. hiszpanki, czyli bluzki z odkrytymi ramionami. Bardzo mi się podoba ten styl, mimo, że mam tylko jedną taką bluzkę, ale podejrzewam, że nie jedna już niedługo zagości w mojej szafie, bo lato dopiero się zaczyna. Zapraszam Was do przeglądania mojej listy życzeń, myślę, że coś Wam się spodoba.
Proszę o klikanie w linki :)
 
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK
  
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK
  
KLIK                                                              KLIK                                                              KLIK

Sklep obecnie obchodzi trzecią rocznicę i z tej okazji ma wiele ciekawych promcji
http://www.zaful.com/3rd-anniversary-party-promotion.html?lkid=25227

Podobają Wam się moje propozycje letnich bluzek?
Która najbardziej Was urzekła?

10 komentarzy:

  1. Świetne propozycje! Klikniete Kochana
    Wpadniesz i klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :) Poklikane
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście pomagam - 11,06$, 16,60$, 13,99$, 13,49$, 12,99$, 11,73$ :)
    Mam nadzieję, że się zrewanżujesz, jak będzie taka potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi się tylko pierwszy sweterek,ponieważ nie są to ubrania w moim guście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lista, ubrania trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajna lista a ubrania bardzo mi się podobają w szczególności drugi rząd po lewo ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna lista! Wzory kwiatowe są przepiękne ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne bluzeczki, sama myślałam o kupnie takiej! I jeszcze ta sukienka z weluru!Boska! :D
    http://blackbalba.blogspot.com/ zapraszam również do siebie i obserwowania, ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.