109. Delia, Cameleo - różowa płukanka do włosów

     Witajcie, dzisiaj chciałabym zrecenzować Wam moją ostatnią zdobycz a jest nią różowa płukanka do włosów z Delia. Ogólnie jestem brunetką, ale w grudniu zrobiłam sobie blond refleksy, które od jakiegoś czasu przestały mi się podobać i koleżanka poleciła mi na nie płukankę do włosów i powiem Wam, że sprawdza się świetnie! Zapraszam do zapoznania się z plusami i minusami.

Dostępność: Większość drogerii oraz Rossmann
Cena: około 5 zł

Plusy:
+ dostępność,
+ cena, moja została kupiona za 4,99,
+ jest bardzo wydajna, dodaje jej się po łyżce na jedno płukanie, więc jedno opakowanie starczy na długo,
+ widoczne różowa refleksy, jeśli chodzi o moje zdanie, więc u mnie się sprawdza,
+ opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu widać ile płukanki nam jeszcze zostało.

Minusy:
- niestety bardzo farbuje ręce i wszystko gdzie przypadkiem się wyleje, więc radzę z nią uważać,
- włosy się trochę puszą,
- szybko się spłukuje z włosów.



Używaliście kiedykolwiek tej płukanki? 
Jaką płukankę najbardziej polecacie?

18 komentarzy:

  1. Używałam siwej płukanki z tej samej firmy, ale w ogóle nie zmieniła mojego koloru włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spłukała Ci się całkowicie?Ja już myłam włosy 3 razy i nadal mam różowe włosy, a chcę zeby zeszła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam takiej płukanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę bardzo lubię te płukanki ale nie wiedziałam, że pojawiła się też wersja różowa a to coś idealnego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tania, to dobrze, ale to że brudzi to troche slabe... Ja tam wlosow i tak nie farbuje ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie używałam żadnej płukanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy chciałam jej użyć, ale bardzo się bałam, że jednak coś nie wyjdzie :)
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/szalona-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam srebrną płukankę z tej serii i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety strasznie brudzą ręce :) Miałam kiedyś chyba niebieską i ciężko było mi je domyć. / http://blog.instacopy.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam srebrną i niestety nie dała żadnego efektu ani mi, ani mojej koleżance.

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam i nie znam takiej płukanki, lecz cena dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej nie używałam, ale robiłam ostatnio włosy przyjacielowi fioletową płukanką i wyszły świetnie!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałem o tym w filmiku ''szare włosy'' Chciałbym skorzystać. Chociaż troszkę się obawiam.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt zapowiada się ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś fioletową, ale u mnie się niestety nie sprawdziła.:/

    OdpowiedzUsuń
  16. poleciła mi na nie płukankę do włosów i powiem Wam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.