110 Nowości z Zaful.com

     Witam! Dzisiaj dostałam kolejną paczkę ze sklepu internetowego Zaful.com. Paczka jak zwykle dobrze zapakowana, szła około dwóch tygodni. Jestem dzisiaj z niej najbardziej zadowolona, mimo też, iż jedna rzecz okazała się przyciasna. Z Zaful.com jak zwykle dobry kontakt, wiadomości otrzymuje od razu na drugi dzień. Jakość ubrań jak zawsze dobra. Zapraszam do oglądania moich nowych nowinek.

1. Dłuższa czarna bluzka, która została uszyta z bawełny. Bluzka ma z prawej strony rozcięcie, które nadaje bluzce lepszego efektu. Bluzka jest delikatna, ale troszkę przezroczysta. Ja nie lubię bluzek przezroczystych. Jej rozmiar to M, ale jak widać jest na mnie luźny. Podejrzewam, że to oversize. Ale jest fajna przewiewna.
2. Czarny Chocker, bardzo mi się on podoba. Ostatnio również zamówiłam na Zaful.com, ale problemem było to, że niestety mnie dusiło, nie było takie luźne, lecz miały trzy krótsze sznureczki. Myślę, że założę go do nie jednej stylizacji i będę wiązała na nie jeden sposób.
3. Tuniczka, która ma z prawej strony długie rozcięcie. Niestety jest ona za mała. Dodaję zdjęcia z tyłu, ponieważ z przodu za bardzo prześwituje mi bielizna. Nie trafiłam z rozmiarem, a tak fajnie się zapowiadało.
4. Szara bluzka z wycięciami na rękawach. Bluzka moich zdaniem jest piękna i urocza. Jest uszyta z bawełny. Te wycięcia dodają jej uroku. Bardzo fajnie będzie wyglądała do leginsów albo do ciemnych spodni.

5. Piękny czarny zegarek, który mi sie spodobał od razu, a na żywo jest piękniejszy niż na zdjęciu. Zegarek ma dookoła brylanciki, które w świetle pięknie błyszczą.

6. Beżowy choker, który jest troszkę inny od tego czarne, ten ma w sobie taką ozdóbkę, dzięki której można sobie regulować długość tego sznureczka. Ma ładny kolor i będzie fajnie wyglądał do letnich stylizacji.
7. Moja piękna welurowa sukienka! To jest hit tego zamówienia. Sukienka jest w stylu hiszpańskim, niestety zdjęcia tego nie pokazały. Sukienka jest średniej długości, ale zakochałam się w niej od razu. Jest mega wygodna i luźna co jest dużym plusem.Kolor również ma uroczy.

8. Zegarek z poprzedniego zamówienia, który dopiero doszedł. Tarcza tego zegarka świeci w świetle. Ogólnie zegarek jest bardzo ładny, pasuje do elegantszych stylizacji.


Podoba Wam się moje zamówienie?
Lubicie nosić zegarki?

17 komentarzy:

  1. świetne są te zegarki, ja osobiście je uwielbiam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chokery jak i zegarki bardzo nam się podobają! Szkoda, że pierwsza bluzeczka za luźna, a tunika za mała :/ No trudno ^^ Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zegarki! Numer 5 mogłabym mieć sama ;) pierwsza dłuższa bluzka też jest super! szkoda tylko, że za luźna ;/
    Pozdrawiam! I zapraszam do mnie :D (obserwuje ;P)
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te dlugie chokery! Sa naprawde swietne, zamowila czarny ze zlota i ze srebrna koncowka. Buziaki fajne zamowienie

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham chockery - twój jest prześliczny ^^
    https://carlapoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się czarny czoker, reszta nie w moim stylu.
    Jak wiesz kochana obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    https://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda rzeczy nie w moim stylu, ale zegarek zacny. Zapraszam Cię na mojego bloga z innej beczki niż moda :)
    http://vaniliowoczekolodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chokery podobaja mi sie zwlaszcza ten bezowy <3 Co do ubran to niestety nie moj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarki są bardzo ładne ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam w linki, fajne ubrania, 1,99$, 11,06$ :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ gdzie wspólnie wspieramy się w zbieraniu kliknięć :) Jeśli masz ochotę i czas- dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten choker. Chociaż sama ich nie noszę, ale bardzo lubię oglądać je w połączeniu ze stylizacją. Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne ubranka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne chokery
    Zapraszam do mnie <3 :https://mrsstylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zegarek <3 Buziaki!


    https://rudyszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.