112. Instagramowy lipiec

     Witajcie, pewnie mało osób wie, że mam instagram blogowy, więc dzisiaj chciałabym Wam go przedstawić. Zapraszam bardzo serdecznie na mój profil, do obserwowania, komentowania i serduszkowania, zajrzę z chęcią na Wasze instagramy.
     Tydzień temu wróciłam z wakacji, dlatego też nie dodawałam żadnych postów, ale mam nadzieję, że nadrobię zaległości. Ostatnio również zmieniłam aparat i z chęcią dzielę się ciekawymi chwilami z życia na instagramie. Zapraszam na przegląd lipca, gdzie byłam na wsi!

                  



Zapraszam do obserwowania!

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia kwiatów,ostatni kubek przepiękny :) pozdrawiam 🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie super zdjęcia! Widać że fajnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Masz do tego dryg ;) i ja uwielbiam zdjęcia z naturą w tle, kupiłaś mnie tym najbardziej!
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Sama uwielbiam makro fotografię

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie miksy, sama również je dodaje co miesiąc :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczę zdjęcia znalazły się na twoim kącie. Ja niestety nie mam ale może będę robił kiedyś swoje miksy zdjęciowy, bardzo inspirujące niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kubek bardzo mi się spodobał! śliczne zdjęcia :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Instagram to moja ulubiona aplikacja. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lato na Twoim insta :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki. Najbardziej podoba mi się to z kwiatkiem i motylem oraz z kubkiem. :)

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuuu ale cudne zdjęcia, takie bardzo letnie i urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia kochana ♡
    Te kwiaty od razu wpadają w oko ♡
    Pozdrawiam , oczamimlodejtesterki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny instagram!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super instagram, na pewno zaobserwuje. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam fotografie kwiatów. W ogóle fotografować 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.