32. CHLEBEK BANANOWY.

  


     Dzisiaj przychodzę do Was z pysznym bananowym fit chlebkiem! Nie będę zanudzać, ani przedłużać tylko do razu przechodzimy do sedna sprawy.

     Składniki:
- 3 banany
- duże jajko
- 100 g mąki pszennej
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
- cynamon
- imbir
- szczypta soli
- 2 łyżeczki miodu (niekoniecznie)
  
   Przygotowanie:
Obieramy banany, blenderujemy je wraz z jajkiem na gładką masę. Dodajemy mąkę, sodę, sól, cynamon i imbir, a także miód. Wymieszać wszystko do jednolitej masy. Ciasto przełożyć do formy i posypać cynamonem dla smaku. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni - 40 - 60 minut, w zależności od piekarnika. Jeśli chcemy upewnić się czy chlebek jest upieczony należy włożyć do niego patyczek, np. wykałaczkę, jeśli patyczek będzie suchy, oznacza to, że chlebek jest gotowy do spożycia. Podawać z ulubionymi dodatkami. 

Robiliście kiedykolwiek chlebek bananowy?
Co dodajecie do chlebka z czym go jecie?
Smakuje Wam czy nie bardzo? 

Jaki post chcielibyście przeczytać jako następny?

31. WESOŁYCH ŚWIĄT!

  

     Dzisiejszy post nie będzie długi, ponieważ trwają przygotowania do kolacji wigilijnej od rana i pewnie i tak mało osób siedzi teraz na blogosferze.
 
     Chciałabym życzyć Wam wesołych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnego zdrowia, miłości oraz ciepła w rodzinnym gronie. Pamiętajcie, że święta jest to czas wyjątkowy, więc spędźcie go jak najlepiej potraficie!

WESOŁYCH ŚWIĄT!


30. PRODUKTY OD KTÓRYCH NA PEWNO PRZYTYJESZ.

  


     Nie chcesz przytyć? Planujesz zacząć zdrowo się odżywiać, ale nie wiesz co najlepiej unikać, aby zacząć schudnąć, a nie tyć? Dobrze trafiłeś! W tym poście wypiszę kilka produktów, od których na pewno przytyjesz, więc jeśli chcesz tego uniknąć zacznij unikać tych potraw.

     CHIPSY
Jest przekąską po którą sięga najwięcej osób podczas różnych czynności, np. podczas oglądania TV, siedzenia przy internecie. Chipsy zawierają w sobie bardzo dużą ilość tłuszczu. Jeśli ktoś nie może żyć bez chipsów, polecam samemu zrobić sobie chipsy z jabłka, to dobry pomysł na przekąskę, a na pewno mniej kaloryczny i zdrowszy niż chipsy tradycyjne kupione w sklepie.

     PIWO
Po piwo najczęściej sięgają mężczyźni. Piwo zawiera około 150 kcal, więc dwa piwka wypite podczas oglądania meczu to łącznie 300 kcal, pije się piwko a brzuch rośnie!

     PĄCZKI/CIASTA
Pączki są bardzo kaloryczne, szczególnie te z lukrem, pudrem, bądź też z czekoladą. Jest to ogromna bomba kaloryczna, bo taki pączek zawiera około 400 kcal. Ciasta również zawierają dużo tłuszczu, przez co są bardzo kaloryczne. Zamiast pączka lub ciasta warto zjeść banana, albo inny owoc, bądź jogurt z płatkami.

     FAST FOOD'y
Jak powyższe dania są to bomby kaloryczne. Fast foody, tj. frytki, hot-dogi, hamburgery, pizza, etc. zawierają kawałki mięsa, dużo niezdrowych i wysokokalorycznych sosów, a także innych niezdrowych dodatków. Potrawy te nie tylko sprawiają, że tyjemy, ale także mają w sobie wiele cholesterolu.

     NAPOJE ENERGETYZUJĄCE
Butelka energetyka zawiera około 250 kcal, więc jest to napój bardzo kaloryczny. Energetyki zawierają bardzo dużą ilość cukru jak i kofeiny. Jeśli już bardzo chcesz się rozbudzić proponuje wypić filiżankę kawy.

A Wy unikacie tych potraw czy sięgacie po nie?
Co byście dopisali do tej listy?