88. Trzecia paczka z Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj dostałam trzecią już paczkę ze sklepu internetowego Zaful.com. Dalej polecam ten sklep. Bardzo dobry kontakt, ubrania świetnej jakości. Na stronie znajduje się tak duży wybór ubrań i dodatków, że zawsze ciężko mi wybrać te najlepsze. Paczka szła do mnie około dwa tygodnie, nawet mniej. Zapraszam do oglądania zdjęć.


Na pierwszy rzut idzie bluza ze skórzanymi rękawami. Jest ona pikowana. Wygląda przepięknie, ale niestety nie trafiłam z rozmiarem nad czym ubolewam, bo będę musiała ją komuś oddać.. 
Druga rzecz to szara asymetryczna bluzeczka. Ma czarny tył z kwiatkami i jest nieco dłuższa niż przód. Jest idealna na cieplejsze dni i świetnie będzie wyglądała do legginsów! Jest urocza.

Trzecia rzecz to przeurocza różowa bluza! Od razu przydała mi do gustu. Całkowicie mój kolor. Jest bardzo cieplutka w środku, a na zewnątrz ma nieco sztywny materiał. Uwielbiam takie bluzy.

Czwartą rzeczą, którą zamówiłam jest zegarek. Ma bardzo ładny kolor jak i wzór. Bardzo lubię zegarki!

Klikajcie proszę w linki, również kliknę!

Lubicie ten sklep?
Co myślicie o moim zamówieniu?

87. Wygrana w rozdaniu

     Witajcie, w styczniu wzięłam udział w rozdaniu u joannalifeinamerica.blogspot.com/ i udało mi się wygrać kosmetyki EOS. Nagrody są super! Pięknie pachną. Od dawna chciałam je wypróbować, ale jakoś do tej pory nie było okazji. Bardzo się ucieszyłam na wiadomość o wygranej, aż do tej pory nie mogę uwierzyć, że to ja zostałam wylosowana. Kosmetyków nie próbowałam, bo dopiero dzisiaj do mnie dotarły. Niebawem pokażę Wam recenzje kosmetyków, a tymczasem pokażę Wam co udało mi się wygrać.
     Paczuszka została zapakowana w bardzo fajną fioletową kopertę. Bardzo fajny efekt. 
A oto zawartość paczki:
     Kosmetyki, które były w paczce mają piękne opakowanie i piękne zapachy. 
Myślę, że się polubimy na zawsze :)
     1. i 2. Perłowy balsam do ust oraz różowy balsam do ust z EOS, zawierają oliwę, olejek jojoba, masło shea, wosk pszczeli, olej kokosowy oraz ekstrakt owocowy. Zawierają witaminę E. Chronią przed zimnem, regenerują, nawilżają oraz wygładzają usta.
     3. Krem do rąk z EOS - delikatne płatki. Ma piękne opakowanie. Zawiera: masło shea, aloes, extrakt z owsa, przeciwutleniacze. Nie zawiera parabenów, jest naturalny.
     4. Krem do golenia granat z maliną. Zawiera: naturalne olejki, masło shea, oraz witaminy E i C. 

Jak widzicie kosmetyki z EOS są w pełni naturalne. Jak tylko je przetestuje będę po kolei pisać recenzje na ich temat. 

Znacie te kosmetyki?
Używałyście je kiedykolwiek?

86. Haul lumpeksowy

     Witajcie, tydzień temu w sobotę byłam w lumpeksie i upolowałam 4 pary spodni, koszulę. W chińskim sklepie kupiłam również dwie inne rzeczy, ale nie ubrania. Nie przedłużając zapraszam do oglądania zakupów.
     Ostatnio polubiłam chodzenie po lumpeksach. Można tam znaleźć naprawdę bardzo fajne ubrania za parę groszy.
1. Spodnie z przetarciami, stan idealny, jak nowe. Kosztowały 16 zł, a po przecenie wyszło 8 zł.
2. Spodnie na gumie, idealne do pracy, również mało noszone. Kosztowały 13 zł, dałam za nie 6,50 zł.
3. Następne ciemne spodnie do pracy, również w idealnym stanie. Kosztowały 13 zł, ja zapłaciłam 6,5 zł.
4. Te spodnie są najlepsze! Ale niestety, nawet mi kostki nie weszły i odsprzedałam, a szkoda. Kosztowały 13 zł, ja dałam za nie 6,50 zł.
5. Zamykana skarbonka z Kubusiem Puchatkiem. Kupiona w chińskim za 4 zł.
6. Koszula kolorowa kupiona w ciucholandzie za 9 zł. Przeceniona z 12 zł.
7. Puszek szary z kocimi uszami. Wygląda pięknie do torebki jako breloczek. Kupiony z chińskim za 5 zł.

Lubicie buszować w lumpeksach?
Lubicie chodzić do chińskich sklepów?

85. Koktajl ze szpinakiem, bananem i nerkowcami

  

     Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na zielony koktajl ze szpinakiem, bananem oraz z nerkowcami bądź też migdałami. Zależy co kto lubi. Nie przedłużając zapraszam do przepisu.

Składniki:
- 2 małe banany, bądź jeden duży,
- garść szpinaku,
- 2 szklanki mleka bądź jeden jogurt,
- 1/2 szklanki orzechów nerkowca bądź migdałów. 

Przygotowanie:
Nerkowce bądź migdały moczymy dwie godziny w letniej wodzie. Po dwóch godzinach wkładamy je do blendera, razem z innymi składnikami i blenderujemy do uzyskania gładkie konsystencji. Przelewamy do szklanek/kubków i gotowe!

Lubicie smoothie?
Macie swoje ulubione, które często robicie?

84. Nowe łowy z Second Hand

     Witajcie, dzisiaj postanowiłam pokazać Wam trzy przepiękne sweterki, które ostatnio udało mi się upolować w Second Hand. Ostatnio bardzo lubię chodzić po tego typu sklepach, bo czasem można upolować naprawdę świetne perełki za niskie pieniądze. Nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia moich perełek.
     Sweterki są w stanie idealnym wyglądają jak nowe. Zima pewnie tak szybko od nas nie odejdzie, więc dzięki sweterkom będzie mi ciepło! Akurat załapałam się na promocję -50%, więc swetry kupiłam bardzo tanio.
1. Czarny zapinany sweterek w białe buźki. Sweterek jest ciepły i dwustronny, można go zmienić na biały sweterek w czarne buźki. Jest cała cena to 16 zł, ja dałam za niego 8 zł. Jest bardzo pocieszny. Niestety nie ma żadnej metki.
2. Kremowy sweterek z H&M. Jest bardzo luźny, jest to rozmiar M, a wygląda jakby był za duży, ale takie ma sprawiać wrażenie. Kupiłam go za 6 zł, cała cena to 12 zł.
3. Trzeci i ostatni sweter w kolorze kremowych pochodzi z Sinsaya. Jest to rozmiar L, jest troszkę luźny, ale nie tak jak ten poprzedni. Kosztował również 6 zł, cała cena to 12 zł.
_____________________


Lubicie chodzić po sklepach z używaną odzieżą?
Jakie perełki udało Wam się znaleźć w tym sklepie?

83. Licytuj i wygrywaj zestawy kosmetyków na DressCloud

     Witajcie, dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam bardzo fajną stronkę gdzie można zdobyć zestawy kosmetyków, nie płacąc za nie w gotówce, lecz w kryształkach, które zdobywa się na stronie. Kryształki zdobywamy za to, że inna osoba da nam "Fajne" do zdjęcia, które wstawiamy. Zdjęcia muszą być nasze. Raz na trzy dni możemy wstawić zdjęcie z internetu, ale nie częściej. Kryształki zbiera się szybko. Można je zdobyć także za różne gry (Wyżej czy Niżej, zakład z DressCloud, Koło Fortuny, Zagraj i zgarnij), bądź też za biometr aktywności na stronie (dodanie zdjęcia, polecany post, idealny post, za klikanie innym "Fajne").

Codziennie można dodać 5 zdjęć, które trzeba dopasować do odpowiedniej kategorii. Trzeba opisać je minimum 2 zdaniami. Im lepiej opisany post tym większa szansa zdobycia polecanego postu, dzięki, któremu dostajemy 25 kryształków.

Na stronie znajduje się również "swop-shop" i to właśnie tam możemy licytować zestawy. Licytować można tylko raz. Nie widzimy propozycji kryształków innych osób, dlatego o wygranej dana osoba dowiaduje się po zakończeniu licytacji. Jeśli wygraliśmy kryształki do nas nie wracają, jeśli nie wygraliśmy wracają i można licytować inne.

Na stronie można również wykupić konto premium, dzięki czemu można zdobywać więcej kryształków za gry. Premium na miesiąc kosztuje ponad 4 zł, więc to nie jest wcale tak dużo.

http://dresscloud.pl/share/6FF46/
http://dresscloud.pl/share/6FF46/
http://dresscloud.pl/share/6FF46/
http://dresscloud.pl/share/6FF46/



Zapraszam do rejestracji na stronie: http://dresscloud.pl/share/6FF46/
Polecam!

Macie konto na stronie?
Co myślicie o tej stronie?

82. Mascara Pump Up

     Witajcie, dzisiaj przedstawiam Wam recenzje tuszu do rzęs. Kupiłam go w promocji w Rossmannie za 6 zł i od razu się polubiliśmy! Zapraszam, więc do przeczytania moich wad i zalet tej mascary :)

Dostępność: Rossmann
Cena: 10 zł

ZALETY:
+ cena,
+ dostępność,
+ fajna szczoteczka,
+ wydłuża rzęsy,
+ podkręca,
+ łatwy do zmycia,
+ intensywny kolor,
+ wydajny.

WADY:
- niestety troszkę się sypie,
- pojawiają się grudki,
- szybko zasycha w opakowaniu.


Używa ktoś z Was tej mascary?
Jaka jest Wasza ulubiona mascara?

81. Maseczka do twarzy z węgla aktywnego

     W dzisiejszym poście chciałabym podać Wam przepis na fajną maseczka z węgla aktywnego. Węgla, który kupujemy w aptece na problemy żołądkowe. Jest idealny do cery trądzikowej, tłustej, z przebarwieniami. Sprawdź sam jak łatwo i tanio można zrobić maseczkę na domowe SPA!

Składniki:
- 2 tabletki węgla,
- łyżeczka wody lub jogurtu.
Przygotowanie:
2 tabletki węgla wrzuć do szklanki, dodaj łyżeczkę wody bądź jogurtu, rozgnieć i czekaj, aż się rozpuści. Kiedy już maseczka będzie gotowa nałóż maseczkę na twarz. Uważaj, aby nie dostała się do oczu. Maseczkę należy trzymać na twarzy 15-20 minut po czym spłukać letnią wodą.

     Maseczkę można nakładać na twarz 2 razy w tygodniu. Pamiętaj, aby po takim zabiegu nawilżyć odpowiednio skórę, ponieważ węgiel ją wysuszy. Nie należy stosować maseczki częściej niż 2 razy w tygodniu.

Stosował ktoś kiedykolwiek taką maseczkę?
A może macie jakieś inne maseczki tego typu?

________________

ZAFUL