Disney, pomadka do ust

Hej, co tam u Was słychać? Często sięgacie po balsamu lub pomadki do ust? Ja przyznam szczerze, że nie sięgam po nie zbyt często, najczęściej w zimę, bo wtedy moje usta potrzebują nawilżenia. Mam kilka takich pomadek i właśnie dzisiaj przychodzę z recenzją jednej z nich. 


Pomadke wyżej przedstawiona na zdjęciu kupiłam w sklepie Action podczas zakupów kilka tygodni temu. Jak zobaczyłam motyw z Disneya od razu się w niej zakochałam, a konkretnie jest to motyw Bambie. 
Pomadka ma jasno pomarańczowy odcień, który się bardzo dobrze prezentuje, ma delikatny, słodki zapach. Jest wydajna, ponieważ nie potrzeba jej dużo, aby dała efekt. Bardzo dobrze nawilża usta, dzięki czemu nie pękają one w chłodne dni. Nadaje delikatny odcień ustom. Z chęcią przetestuję więcej propozycji z tej serii. 

A Wy używacie pomadki do ust?
Znacie te z Action, jak wrażenia? 

4 komentarze:

  1. Oooo tego w Action jeszcze nie widziałam ale jak tylko zobaczę to na pewno zakupię :)

    Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda 😀 Co do Action to jeszcze nie było mnie w tym sklepie 😛

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.