Fluff, czekolada do kąpieli o zapachu piernika

Hej, jak już pewnie wiecie uwielbiam różnego rodzaju różne umilacze do kąpieli. Jakiś czas temu będąc w Rossmannie natrafiłam na promocję czekolady do kąpieli z firmy Fluff i postanowiłam ją zakupić. Nie mogłam się oprzeć, jest ona o zapachu piernika, mega świąteczny zapach jak i opakowanie czekoladki. 


Czekoladka jest dość sporych wymiarów, można ją podzielić na kilka kąpieli, ale wiadomo im więcej się jej da to efekt jest lepszy. Ja ją akurat podzieliłam na dwie kąpiele. 
Czekoladka się bardzo szybko rozpuściła w wodzie, barwiąc wodę na kolor pomarańczowy i dając lekka pianę z czego jestem bardzo zadowolona. Niestety zapach nie jest zbyt mocno wyczuwalny, a szkoda, bo jest on piękny. Nie zauważyłam żadnych efektów na skórze po kąpieli. Mimo wszystko dobrze ja wspominam, kąpiel była przyjemna i z chęcią przetestuję inne warianty zapachowe. Może sprawdzą się lepiej niż ten. 

A Wy lubicie umilacze kąpielowe?
W jakiej formie je kupujecie najczęściej? 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.