Kula do kąpieli, chmurka, DM

Hej! Tak dawno mnie tu nie było, chciałabym wrócić, ale zobaczymy jak z moją motywacją będzie dalej. Może się uda regularnie wstawiać recenzje.

Dzisiaj przychodzę do Was z piękną kulą do kąpieli z ze sklepu DM, którą kupiłam sobie w tamtym roku będąc na wycieczce w Ostravie. Bardzo lubię tego typu umilacze, więc jak ją tylko zobaczyłam wiedziałam, że musi być moja. Zapłaciłam za nią kilka złotych z czego jestem bardzo zadowolona. Zamknięta była w foliowym opakowaniu. Kula miała delikatny zapach, który na szczęście był całkiem przyjemny dla nosa. 

Po wrzuceniu jej do wanny bardzo szybko się rozpuściła, nie zostawiła po sobie żadnego osadu na wannie, więc nie było problemu ze zmyciem jej. Delikatnie zabarwiła mi wodę na kolor fioletowy, co akurat bardzo lubię, niestety nie zrobiła żadnej piany, ale mimo wszystko z chęcią sięgnę po nią ponownie. Kula delikatnie nawilżyła mi ciało, a też właśnie o to mi chodziło. Nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła, nie wywołała żadnych działań niepożądanych. 


 A Wy lubicie takie kule do kąpieli?

Z jakich umilacze najczęściej korzystacie?

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam nietypowe kosmetyki :) zamiast tradycyjnego żelu do twarzy, odkryłam niedawno masełko peelingujące. Kula wygląda bardzo apetycznie, zapach pewnie jest bardzo zmysłowy. Może znajdę w sklepie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś rzadko kąpię się z chmurkami - kulkami, ale tę wypróbuję, zachęciłaś mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam prysznic, więc takie kule nie dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio w Konopnej Farmacji w Poznaniu kupowałam takie kule do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat kul nie używam, ale ich żele uwielbiam :)
    Życzę dużo motywacji w regularnym blogowaniu, z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko sięgam po kule do kąpieli, bo mam prysznic :) Moja teściowa za to uwielbia kule do kąpieli , więc chętnie jej kupię do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie dodatki kąpielowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale urocza, lubię kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej kuli jeszcze nie używałam, zazwyczaj sięgam po różnego rodzaju sole do kąpieli i olejki eteryczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka urocza jest ta kula.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.