Pizza z patelni - przepis.

Witajcie, od jakiegoś czasu postanowiłam liczyć kalorie i zdrowiej się odzywiac, unikam śmieciowego jedzenia, słodyczy. Zamiast tego wybieram domowe fast foody, słodycze. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam przepis na pyszna pizze z patelni, uwielbiam ja. Często to właśnie ta pizze robię sobie na śniadanko. Pizza robi się bardzo szybko, jest łatwa w zrobieniu i nie wymaga wielu skladnikow. Zapraszam Wam niżej po przepis. 
Składniki na ciasto:
- 8 łyżek mąki,
- 6 łyżek mleka,
- jajko,
- łyżeczka proszku do pieczenia,
- szczypta soli. 

Wszystkie składniki mieszam ze sobą gdy już są wymieszane wlewam na wcześniej rozgrzana patelnie. Smażę z jednej strony, aż się zarumieni. Obracam na drugi bok, zdejmuje z gazu, smaruje przecierem pomidorowym, dodaje ulubione składniki (na zdjęciu widzimy: przecier, ser żółty, szynkę, pieczarki, pomidory, mix sałat), po dodaniu składników patelnie przykrywam, kładę na gaz i smażę na małym ogniu do roztopienia się sera.

Jedliscie kiedykolwiek taka pizze?
A może macie inne przepisy? 

23 komentarze:

  1. Mniam! Świetny pomysł! Na pewno wykorzystam w swojej kuchni! Ł=

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny przepis, napewno wypróbuje 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam podobną pizzę z patelni, muszę koniecznie wypróbować ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam taką pizze, ale na cieście bez jajek i mleka: z mąki, oliwy, wody, proszku do pieczenia i solą oraz ziołami prowansalskimi do smaku, ale może kiedyś w wolnej chwili wypróbuję też Twój sposób. Taka pizza z patelni to świetny sposób na wykorzystanie tego, co w lodówce nam zalega, możemy wrzucić wszystko, co tylko chcemy.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką pizzy ale takiej jeszcze nie jadłam. Musze spróbować bo jest ekspresowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam takiej pizzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pizzę w każdej postaci i formie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis zapisuję, bo czasami mam mega ochotę na pizzę, a nie chce mi się robić dużej albo zamawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie robilam takiej pizzy, ale dziekuje za przepis i z przyjemnoscia skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej pizzy jeszcze nie jadłam i chętnie wypróbuję;) U mnie czas to gości pizza na tortilli 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam! Wygląda super! :) Idealna dla jednej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonała opcja dla takiego łasucha jak ja :D W końcu będę mogła zjeść całą pizzę bez wyrzutów sumienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie. Świetna alternatywa dla tradycyjnej pizzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam wczoraj i wyszła przepyszna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłam bardzo podobną! Świetny pomysł w sytuacji, kiedy mamy ochotę na coś pysznego!
    Super uniwersalny dla każdego!
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłam kilka razy i bardzo mi smakuje, mój ukochany ciągle sobie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej pizzy nigdy nie jadłam, ale przepis chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaa, ale super pizza, muszę przetestować przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam!!! Świetny przepis! Smaczny i prosty w wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny przepis, na pewno wypróbuję! :) Zapraszam tutaj: https://www.fryzomania.pl/category/olejki-do-wlosow Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.