Balea, żel pod prysznic o zapachu ciasteczka

Hej, w wakacje byłam w Czechach w sklepie DM, bo polubiłam kosmetyki z firmy Balea i chciałam więcej ich przetestować. Zrobiłam sobie duży zapas żeli pod prysznic, maseczek do twarzy oraz umilacze do kąpieli. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzja świetnego żelu pod prysznic jakim jest żel o zapachu ciasteczek. 


Od samego początku żel przyciągnął mnie swoją grafiką, która uważam za urocza. Później zakochałam się w tym zapachu, który można porównać do ciasteczek. Zapach nie jest sztuczny, chemiczny. Żel bardzo dobrze się pieni, dobrze domywa ciało. Jest wydajny, nie trzeba nalewać go dużo, żeby się umyć. Nie uczula, ani nie podrażnia skóry, co jest dużym plusem. Jedyny minus jest taki, że niestety zapach nie utrzymuje się długo, szybko znika i po kąpieli go nie czuć. Jednak za 4 zł, nie oczekują od niego zbyt dużo. Jak dla mnie na plus z chęcią do niego wrócę. 


Lubicie firmę Balea?
Jakie zapachy są Waszym ulubionymi? 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.