White Tree, Mus do ciała i twarzy z olejem konopny, Hemp Beauty

Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do Was z cudownym produktem jakim jest mus do ciała i twarzy z olejem konopny z firmy White Tree. Kosmetyki z tej marki, poznałam dzięki stronie Dresscloud.pl na której jest od kilku lat z czego bardzo się cieszę! Mam w domu kilka kosmetyków z tej marki, ale dzisiaj opiszę ten konkretny mus do ciała. 


Jest on zamknięty w ciemnym, szklanym słoiczku. Jego pojemność to 120 ml, ale jest wydajny. Jest troszkę zbity, ale pod wpływem ciepłej dłoni szybko się rozpuszcza. Można go zakupić na wielu stronach internetowych. 

Jego zapach jest obłędny, pachnie jak panna cotta, ciężko mu się oprzeć. Zapach nie jest duszący, a delikatny i bardzo przyjemny. Mus rozsmarowuje się bardzo fajnie, nie pozostawia tłustego filmu, nie klei się. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną. Pachnie przez kilka godzin po użyciu go, co jest ogromnym plusem. Później ze zmyciem go również nie ma problemów. Ja z chęcią przetestuję jeszcze inne warianty z tej firmy. 


Znacie kosmetyki z tej firmy?

6 komentarzy:

  1. Nie znam. Jestem bardzo wybredna co do kosmetyków, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Nie znam ale bardzo chętnie poznam, jestem otwarta na nowości :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, uwielbiam takie musy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym musie, ale z chęcią z ciekawości bym wypróbowała.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam, ale mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna konsystencja! :) zapisuje do przetestowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.