Avon, Far Away Rebel

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jednych z perfum, które posiadam, a są to perfumy z Avonu. Swojego czasu miałam bardzo dużo kosmetykow z Avonu, bo bardzo dużo zamawiałam. Od jakiegoś czasu zużywam zapasy tego co mam, bo próbuje przestawić się na bardziej naturalne kosmetyki. Zapraszam Was na recenzje perfum.

Perfumy są zamknięte w fioletowym flakoniku, który muszę przyznać, że bardzo ładnie się prezentuje na toaletce. Zapach tych perfum jest bardzo przyjemny taki słodki, a ja bardzo lubię takie perfumy, ale jednocześnie nie duszący. Pojemność tych perfum to 50 ml, więc flakonik jest spory. Nie pamiętam ile za nie zapłaciłam, ale nie dużo. Na internecie można je kupić za mniej niż 30 zł. 

Zapach utrzymuje się dość, perfumy są bardzo wydajne, ponieważ wystarczy niewiele, aby zapach był dobrze wyczuwalny. Polubiłam je od samego początku, towarzyszą mi dość długo. Na pewno do nich wroce jak tylko uda mi się je skończyć.

Lubicie perfumy z Avonu?
Jakie perfumy są Waszymi ulubionymi? 

28 komentarzy:

  1. Miałam ten zapach przez jakiś czas,był całkiem niezły. Aczkolwiek po pewnym czasie uwalniania się robił się zbyt słodki i mały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny flakon. Zapachu nie znam,ale cieszę się że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten zapach ,aktualnie bardzo często go używam. Według mnie to najpiękniejsze perfumy jakie wypuścił Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach chyba by mi nie podszedł bo nie lubię słodkich na sobie , ale u kogoś tak :) Jeżeli chodi o perfumy z Avonu są fantastyczne ! uważam że są bardzo trwałe a gama zapach jest na prawdę wspaniała :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, na szczęście, tylko perfumetkę 10 ml i musiałam dać ją mamie. Totalnie nie mój zapach. Zbyt słodki, aż mdlący.

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeważnie wolę przetestować zapach na żywo, zanim się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy, jeszcze nie próbowałam. Bardzo dużo produktów zamawiałam wcześniej z Avon, aż za dużo. Natomiast tego sobie nie odmówię, jak tylko skończę te, ktore obecnie posiadam. Piszę o oszczędzaniu i tworzeniu poduszki finansowej, stąd muszę ćwiczyć sama swoją cierpliwość do wydawania pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny flakonik, ale nie znam tego perfumu. Kiedyś, gdy mieszkałam w PL używałam kosmetyki i perfumy Avon, więc może przy okazji powącham. Ciekawe, czy by mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik jest bardzo elegancki 😉 zapachu nie znam bp dawno nie miałam nic z avonu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy to jedyne produkty, po które chętnie sięgam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie wyglądają pięknie. Osobiście uwielbiam perfumy o zapachach owoców.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią chciałabym poznać ich zapach! :)
    To prawda, flakon jest zjawiskowy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają na ciekawe perfumy ;) Może warto je sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny flakonik, zachęca do zakupu. Bardzo dawno nie miałam nic z Avonu. Muszę kiedyś do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum, ale bardzo ładny flakonik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ten zapach nie przypadł do gustu niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie miałam przyjemności ich testować. Ale uwielbiam słodkie perfumy. Zechcesz powiedzieć jak wyglada ich trwałość? ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam styczności z kosmetykami Avonu, ale buteleczka bardzo zachęca :)
    Ja od lat jestem zakochana w perfumach Lancome :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam już kilku zapachów Avonu, ale tego nie znam. Flakonik bardzo ładny i przyciąga wzrok, a perfum jak będę miała okazję to wypróbuję. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakonik robi wrażenie :)
    Zapach znam, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych akurat nie znam ale mam inne które lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten zapach. Dla mnie jest jednym z lepszych z oferty Avon.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie za słodki niestety .

    OdpowiedzUsuń
  25. o pamietam jak by ły nowością, nie używałam bo wydaje mi się że szybko avon gubi zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię perfumy z Avonu. Dobra cena i trwałość. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.