Kosmetyki Biotaniqe z linii Pure Detox - recenzja

     Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków od Biotaniqe, część z Was ją zapewne zna, a część jeszcze nie. Miałam okazję przetestować kilka kosmetyków z tej firmy. Już kiedyś miałam i się sprawdziły, dlatego cieszę się, że mam możliwość przetestowania nowości właśnie z tej firmy. Nie przedłużając zapraszam Was na post.

Co: węglowy peeling-żel-maska 3 w 1
Dostępność: Rossmann

Na pierwszy ogień idzie kosmetyk 3 w 1, czyli peeling-żel-maska. Ma on dużą pojemność, bo 150 ml, zamknięty jest w plastikowym opakowaniu. Ma dużą gęstą konsystencję z małymi drobinkami peelingującymi. Ma za zadanie oczyścić skórę twarzy z nagromadzonych toksyn i zanieczyszczeń, a ponadto odblokowuje i ściąga pory, wygładza twarz i usuwa martwy naskórek. Można używać go na trzy sposoby:
- peeling - kosmetyk nanieść na wilgotną twarz, a następnie zmasować peeling, szczególnie w miejsca, które tego wymagaja, po czym spłukać letnią wodą,
- żel - należy postępować podobnie jak peeling, wmasować niewielką ilość, a następnie spłukać,
- maska - rozprowadzić na skórę twarzy, pozostawić na 15 minut, a następnie spłukać wodą.
Ja osobiście wolą ten trzeci wariant, bo dzięki temu moją twarz jest delikatna, wygładzona i dobrze oczyszczona. Żel bardzo fajnie pachnie. Nie podrażnia cery, co jest bardzo ważne jak i bardzo dobrze się ja później zmywa. Jestem zadowolona z tego kosmetyku i jak mi się skończy to chętnię sięgnę po kolejny kosmetyk.

Co: węglowa maska do twarzy
Dostępność: Rossmanna

Drugim kosmetykiem jest to węglowa maseczka do twarzy typu Peel-Off. Maseczka ta ma podobne działanie jak poprzedni kosmetyk 3 w 1. Ma on konsystencję nieco klejącą, dlatego też jedynym minusem tej maseczki jest to, że ciężko ją domyć z rąk. Maseczkę nakłada się na oczyszczoną twarz i trzyma się ją 20 minut, po czym należy ją ściągnąć. Ściągać ją należy od dołu do góry. Należy pamiętać, żeby omijac okolice ust i oczy, a także nie należy jej nakładać na brwi, bo ściąganie może boleć i je powyrywać. Po ściągnięciu maseczki twarz jest delikatna i oczyszczona, a także wygląda na promienną. Pozbyłam się także wągrów z nosa z którymi walczyłam dość długo. Z chęcią do niej wrócę, jak na razie ta maseczka jest u mnie na pierwszym miejscu.

Co: węglowy żel myjący
Dostępność: Rossmann

Trzecim, ostatnim kosmetykiem, który Wam prezentuję jest żel do mycia twarzy. Ma on przyjemny zapach jak reszta kosmetyków z tej serii. Jego pojemność to 250 ml, więc jest duży i przyznam szczerze, że wydajny. Ma fajną pompkę dzięki, której produkt się fajnie aplikuje i nie wyleci z niej wiecej niż trzeba. Jest wydajny, bo nie trzeba go wiele, żeby umyć całą twarz. Ma za zadanie oszczyścić skórę twarzy, wygładzić ją i sprawić, aby była promienna. Bardzo fajnie oczyszcza twarz, jest delikatna i odświeżona. Idealnie się też nadaje do zmycia kremu czy makijaż, rozpuszcza go. Po ten kosmetyków również z chęcią sięgnę ponownie.

Jak widzicie linia kosmetyków z Biotaniqe sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Lubię węglowe kosmetyki i z chęcią je kupię, cieszę się również, że miałam okazję je testować. Można je kupić w Rossmannie, często są na nie promocje. Ja je szczerze polecam.

Używałyście kosmetyki z tej firmy?
Jakie sa Wasze ulubione i jak je oceniacie?

8 komentarzy:

  1. Markę znam, aczkolwiek niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę spróbować. Tym zniknięciem wągrów mnie zainteresowałaś, chociaż moje się zmniejszyły i trądzik mi też zniknął (nie wiem na ile to efekt żeli do twarzy, a ile hormonów).

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam ten kosmetyk 3 w 1 i sprawdzal sie swietnie, zachwycil mnie tym ze dobrze oczyszcza i nie wysuszal mojej skory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że seria się u ciebie sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio po raz pierwszy kupiłam żel do twarzy z tej firmy, tylko że z serii z aloesem. Jestem z niego mega zadowolona i zakochałam się totalnie w jego zapachu. A nad tą serią Pure Detox też się zastanawiałam i pewnie w rezultacie i po nią niedługo sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystałam tylko z żelu i polecam bardzo, jednak kiedy poszłam kupić kolejne opakowanie sięgnęłam po inny ich produkt z linii CARBO DETOX. Ma podobne działanie, możliwe że jest silniejszy, a do tego świeży zapach. Dla niektórych może troszeczkę ciężko się go zmywa, ale kupiłam sobie gąbeczkę do masażu skóry twarzy i wtedy nie ma z tym żadnego problemu, a twarz jest cudowna w dotyku i co najważniejsze dogłębnie oczyszczona! Bardzo polecam sprawdzić tą linie również.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ho ho, z kawiorem... na bogato

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, a ta seria jest idealna dla mojej skóry! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.