Roller do twarzy z Action - recenzja

     Witajcie, dawno nie było posta i mnie tutaj też dawno nie było, ale już wracam i postaram się regularnie wstawiać wpisy na blogu. Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o znanym większości z Was rollerze do twarzy. Ja swojego kupiłam za parę złotych w Action, nie mam porównaniu niestety do oryginalne, ale napiszę Wam kilka słów o tańszej wersji.

Co: Roller do twarzy
Dostępność: Action
Cena: około 8 zł
Mój roller jest koloru zielonego, bo tylko takie w Action były dostępne, ale mimo wszystko bardzo mi się on podoba. Jest dwustronny ta większa część jest do masowania twarzy, a ta mniejsza do masowania okolic oczu. Ja niestety nie stosuję go regularnie, bo dość rzadko, ale mimo wszystko widzę efekty.

Przed użyciem wkładam go do lodówki na kilka godzin. Chłodniejszy daje lepsze efekty niż zimny. Nakładam na twarz ulubione serum i jeżdżę rollerem po całej twarzy, od strony zewnętrznej do wewnętrznej. Najpierw okolice oczu, a później całą resztę twarzy. Lubie też go używać do maseczek w płacie, bo dzięki temu twarz lepiej wchłania maseczkę i będzie ona lepiej przylegała do twarzy.

Po zastosowaniu zauważyłam, że moja twarz nie jest tak opuchnięta, bardzo fajnie znikają też sińce pod oczami. Lubię używać rollera jak gdzieś wychodzę, bo po masażu twarzy rollerem moja twarz jest rozświetlona i lepiej wygląda. Bardzo go polubiłam od pierwszego zastosowania.

A Wy używałyście kiedykolwiek rollera?
Jak efekty?

11 komentarzy:

  1. Muszę zainwestować w roller, często mam opuchniętą twarz, a to z pewnością by mi pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda. No i ja za swój roller zapłaciłam kilkakrotnie więcej. Co to jest Action? Sklep? Nie słyszałam o takim...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam taki roller i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić, ale chcę z kwarcu różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo muszę szukać w Action 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę sobie kupić taki roller, już wiele dobrego słyszałam o ich działaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi czas już się zbieram do kupienia rollera i chyba w końcu to zrobię, bo słyszę dużo pozytywnych opinii na ten temat. A ten, który Ty masz jest na dodatek baaaaardzo ładny! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam, ale po Twoim wpisie mam chęć spróbować i zobaczyć, czy będe miała podobne efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również skusiłam się na ten roller, ale jeszcze go nie testowałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i jestem zadowolona. Polecam trzymać w lodówce! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.