Propolia, pomadka do ust - masło Shea & Propolis

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pomadki do ust z firmy Propolia, która jakiś czas temu udało mi się wylicytowac na Dresscloud, wraz z innymi kosmetykami. Pierwszy raz mam styczność z kosmetykami z tej firmy, więc bardzo się cieszę, że miałam szanse ja przetestować.
Pomadka ta ma w składzie naturalne kosmetyki, co od jakiegoś czasu bardziej cenie w kosmetykach. Składniki pochodzą z naturalnych upraw. Zapach niestety nie należy do przyjemnych, ale nie to jest najważniejsze. Bardzo lubię kosmetyki z masłem Shea. 
Ma ona ciemny kolor  i posiada malutkie drobinki, które są wyczuwalne na ustach podczas ich malowania. Ma ona pojemność netto 4g, więc jest dość spora. Jest bardzo wydajna, bo wystarczy trochę nałożyć ją na usta.
Pomadka ma bardzo fajne działanie, bardzo dobrze nawilża usta, sprawia, że są one gładkie i nawilżone. Ma bardzo ładna szatę graficzną, która od razu wpada w oko. Przetestowałam już wiele pomadek i żadna nie miała takiego działania na plus jak ta pomadka. Można kupić ja online, z chęcią kupię ją ponownie, bo bardzo mi się spodobała od początku i ma świetne działanie. Polecam ja z całego serca.

Testowalyscie kiedykolwiek kosmetyki z tej firmy?
Znacie te pomadki? 

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Pomadka wygląda bardzo fajnie, podoba mi się to, że są produkowane z naturalnych składników. Martwi mnie jedynie jej zapach, skoro mówisz, że nie jest przyjemny. Dla mnie to jednak ważne, tym bardziej, że nakładamy to na usta. No, ale co osoba to inna opinia ;)
    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszalam o tej firmie :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze nie spotkałam ale pewnie jak ja zauważę to z checia wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej pomadce, myślę, że dobrze by się u mnie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej firmie lecz chętnie przetestowałabym ją ;) pozdrawiam serdecznie

    https://julialukasikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niestety tej firmy ale bardzo zachęcasz do kupna tej pomadki. Ja zużywam tonami ochronę do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z propolisem. Chętnie przetestuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywam tej pomadki od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.