Bielenda - woda różana

     Hej, jak pewnie większość kobiet tak i ja bardzo lubię kwiaty i ich zapach w wazonie, lubię też kosmetyki o zapachu kwiatów. Bardzo lubię delikatne zapachy, za zbyt mocnymi nie przepadam. Lubię również jak kosmetyk ma fajne, przejrzyste opakowanie i w miarę dobry skład. Taka jest właśnie woda różana o której będzie dzisiejszy post.

Co: woda różana - Bielenda
Dostępność: drogerie internetowe i stacjonarne
Cena: około 10 zł

Woda różana zamknięta jest w białym, przezroczystym opakowaniu z różową etykietą. Musze przyznać, że podoba mi się grafika, dzięki czemu bardzo dobrze prezentuje się na toaletce. Aplikacja produktu na wacik również jest bez zarzutów, zamykanie się nie urywa i otwiera się ja bardzo łatwo.

Po otwarciu jej można poczuć delikatny, różany zapach, który bardzo mi się podoba. Lubię takie zapachy a i ten mnie nie zawiódł. Muszę jednak przyznać, że dawniej nie lubiłam różanych kosmetyków, ale ten mnie jakoś przekonał do siebie. Produkt nadaje się do usuwania makijażu, ale ja stosuję go bardziej jako tonik już po oczyszczaniu twarzy, bardzo dobrze ja odświeża. Przy regularnym stosowaniu można poczuć, że twarz staję się miękka i delikatna.

Jako, że mam wrażliwą cerę, skłonną do podrażnień to ta woda mnie nie podrażnia, więc to jest wielkim plusem, jeśli chodzi o ten kosmetyk. Cera po przemyciu tą wodą jest pełna blasku, nie jest zaczerwieniona. Kolejnym plusem jest to, że jest łatwo dostępna i kosztuje mniej niż 10 zł, więc to również jest na plus. Jest ona bardzo wydajna, jedna butelka starcza na długo przy codziennym stosowaniu.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tej wody różanej, polecam go każdemu i zapewne jak mi się skończy to sięgnę po nią ponownie.

Stosowała któraś z Was ten kosmetyk, co o nim myślicie?
Jaką wodę różaną jeszcze polecacie?

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądaja ta woda - jeszcze za taką cenę, może przetestuję!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji testować tej wody. A bardzo lubię te różane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę rozejrzeć się za tym produktem! Chociaż teraz używam Ziaji do cery trądzikowej.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej wody, ogólnie bardzo lubię produkty z Bielendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie zapowiada się ta woda :) I ta róża....

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją i byłam z niej bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rose Water holds an important place in aromatherapy and spa-treatment but it can have many more uses if given a place on the dresser or the kitchen!
    Leland West Insurance

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy takiej nie miałam, ale myślę że patrząc na cenę, chętnie ją kupię. Poza tym tak jak mówisz, ma super wygląd i super będzie prezentowała się na toaletce

    polishines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jej mieć u siebie i nie wiem czy się skuszę. Moja cera jest bardzo wrażliwa i dobieram dla niej takie produkty, żeby jej nie wysuszała a mam z tym bardzo duży problem. Co prawda buteleczka jest prześliczna!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam dotąd toniku różanego z Evree i po prostu uwielbiałam jego delikatny spray <3 <3 Niestety nie ma go już w sprzedaży, a ja jestem na etapie poszukiwania nowego ideału. Woda z Bielendy brzmi nieźle, tylko brakuje mi tego spryskiwacza ;-) (ale zostawiłam sobie jedno opakowanie po tym z Evree więc mogłabym przelać :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą wodę, choć dawno jej nie widziałam. Podobno wycofali z Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi interesująco ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi ciekawie, ogólnie lubię produkty z bielendy.

    Wpis świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny produkt, cena też ciekawa:)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie testowałam, ale bardzo lubię wodę różaną :)

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam ciekawa, czy warto kupować ten produkt. Skoro polecasz, to chyba się skuszę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się zapowiada. Może ją przetestuję :D
    rebellek.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już kilka razy przymierzałam się do kupienia takiej wody, nie wiem czy lepszy jest płyn micelarny czy taka różana woda.

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś używałam tej wody i byłam z niej zadowolona. Niestety od jakiegoś czasu potrzebuję pielęgnacji do cery z niedoskonałościami - więcej na: https://papugarium.com/piekna-skora-5-sposobow/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę wodę i lubię jej działanie. Zazwyczaj nie przepadam za zapachem róży, ale przy dobrych efektach jestem w stanie to wytrzymać :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze go nie stosowałam, ponieważ produktów do twarzy mam od groma i muszę je wykorzystać ;) Ale ten sobie zapiszę i z chęcią go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam firmę, mają świetne produkty.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Testowałam i byłam bardzo zadowolona. Marka Bielenda ma bardzo fajne wody/ płyny micelarne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię produkty Bielendy, maja tak dużo nowości, że ciężko nadążyć :) Tej wody nie miałam okazji jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go i za taką cenę warto go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.