Złota konturówka z Avon'u

     Witajcie, jak pewnie większość z Wam ja również używam konturówek do oczu, przetestowałam ich już wiele mam swoje ulubione, jak i te, które są u mnie na czarnej liście. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam recenzję konturówki do oczu z Avon-u w złotym kolorze. Avon ma w swojej ofercie wiele kolorów, są do wyboru zwykłe jak i diamentowe, które mają drobinki brokatu. Ich cena to 10 zł, a czasem można kupić i taniej. Niżej dowiecie się o zaletach i wadach tejże konturówki, więc zapraszam Was do czytania.


Co: złota konturówka do oczu
Dostępność: Avon
Cena: 10 zł, czasem taniej.


Kredki są wysuwane, co jest jak dla mnie plusem, ponieważ nie trzeba ich temperować. Na dole kredki mają oznaczenia kolorów, dzięki czemu nie trzeba ich otwierać gdy się chce zobaczyć ich kolor. Oprócz tej kredki mam jeszcze z 8 innych kolorów, ponieważ bardzo je lubię i od razu przypadły mi do gustu. Bardzo lubię je w formie diamentowej jak i klasycznej bez diamencików.


Złota kredka prezentuje się tak jak na powyższym zdjęciu. Kredka ta jest miękka, więc nie należy jej wysuwać zbyt bardzo, ponieważ łatwo może się złamać, mi się już złamała niestety. Podczas malowania należy również lekko dociskać kredkę, bo również może się złamać pod wpływem przyciskania. Używam tych konturówek tylko i wyłączenie na górną powiekę, uważam, że wtedy nie zmniejszają tak optycznie oka, tylko wręcz przeciwnie powiększają go.


Kredka u mnie wytrzymuje cały dzień, nie odbija się nic na powiece. Nie używam ani żadnej bazy ani nic. Nie wiem jak to u kogoś innego by było, ale u mnie bardzo dobrze się ona sprawuje. Kredki są wydajne, starczą na długo, wystarczy raz przejechać na powiece i już widać kreskę.
Ogólnie bardzo polecam te konturówki, u mnie bardzo dobrze się sprawdziły. Co katalog obserwuję czy są jakieś nowości i ciągle mi ich przybywa. Myślę, że niczego nie pominęłam, jeśli macie jakies pytania zadawajcie je w komentarzu.



A Wy już testowałyście te konturówki?
Jeśli tak to, które sa Waszymi ulubionymi?

16 komentarzy:

  1. Jedyna konturówka jakiej kiedykolwiek używałam to czarna :) Nawet nie miałam pojęcia, że takie w kolorze złotym istnieją! Aż naszła mnie chęć, żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tylko czarnej konturówki, jednak z tą złotą bardzo mnie zaciekawiłaś :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj nie używam konturówek, ale ta prezentuje się bardzo ładnie od wieczornego makijażu była by super

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę konturówkę i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę być nie miły, ale trafiła Ci się literówka. Dokładnie na początku. Reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jakąś podobną jako nastolatka i pamiętam że uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna! Dużo słyszałam o tej firmie. A ja uwielbiam malować usta.
    Pozdrawiam.

    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2019/07/365-dni-bez-powietrza.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,że nie pokazałaś efektu na oku. Ja jednak nie jestem fanką kredek do oczu, raczej unikam ich w makijażu ;) Ale złota byłaby dosyć fajna do wykończenia imprezowego makijażu ;>

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku z avonu muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ..zazwyczaj, jeśli używam konturówki to czarnej lub szarej.. ale złota z pewnością będzie przydatna do makijażu wieczorowego ;)

    - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Złotej bym się nigdy nie odważyła kupić, nie miałabym pomysłu jak jej używać. Czarna oraz biała to mój must have.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka złota konturówka to super sprawa,szczególnie na makijaż na jakąś imprezkę :) Można wyczarować piękny i oryginalny make up no i świecić jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam chyba ze 20 różnych konturówek z Avonu i wszystkie uwielbiam :) głównie stosuje je na dolną część oka, czasami odrobinę daje na powiekę i wtedy rozcieram. Daje to delikatny błysk w przypadku tych diamentowych kolorów i wygląda jakbym miała błyszczące cienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam konturówek ale tu podoba mi się jej kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie używam konturówek, ale ta całkiem fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.