Post powitalny 😊

     Witajcie, postanowiłam usunąć wszystkie posty i zacząć pisać bloga od nowa, ponieważ straciłam motywację i mam nadzieję ją odzyskać jak tylko stworzę swojego wymarzonego bloga. Blog będzie o wszystkim, będą się tu pojawiały recenzje, przepisy, a także posty motywacyjne. Będzie to blog lifestylowy.

Mam na imię Karolina i mam nieco ponad 20 lat. Jestem ze Śląska. Bardzo lubię koty i Flamingi, które kolekcjonuje. Staram się zminimalizować kosmetyki, które posiadam, ale niestety jakoś mi nie wychodzi. Mam nadzieję, że blog mi w jakimś stopniu pomoże. Lubię testować nowości kosmetyczne, ale nie mam ulubionej marki jeśli chodzi o kosmetyki. Wciąż szukam swoich topowych kosmetyków. Nie podążam zbytnio za modą, ubieram się w to co mi się podoba, a nie to co jest modne. Bardzo lubię ubrania w falbany, motywy kwiatowe, a także ubrania pastelowe. Bardziej mnie poznacie czytając następne posty. Do następnego!
Zapraszam wszystkich do komentowania jak i obserwacji jeśli blog Wam się oczywiście podoba.

22 komentarze:

  1. Powodzenia kochana w prowadzeniu swojego internetowego zakątku! :) Jestem pewna, że osiągniesz swój blogerski sukces.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też nie wychodzi z kosmetykami hah :) zamiast żeby było coraz mniej to ich przybywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga �� Zapowiada się on bardzo ciekawy, jestem zainteresowana tym, jak wyglądałyby Twoje stylizacje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia i będę czekać na kolejne posty. Wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Przechodziłam to milion razy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia i duuużo motywacji do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nigdy nie byłbym w stanie usunąć posty, mam nadzieję że przyjdzie Ci potywacja. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę powodzenia i przede wszystkim tysiąca pomysłów jak i wytrwałości w ich realizacji
    Pozdrawiam, Magda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hejka! powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że się nie podałaś lecz starasz się zacząć wszystko od nowa że zdwojoną siła! Trzymam kciuki i życzę powodzenia! 💪
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoedzenia w blogowaniu kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę żeby ta motywacja wróciła. Ja też już chyba z dwa razy usuwalam stare posty z bloga, Ale na dzień dzisiejszy lubię wracać do tych starych bazgrołow I zdjęć ^^
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, chętnie poczytam Twoje przyszłe posty, zwłaszcza te o modzie, bo widzę, że nasz styl będzie totalnie odmienny, więc chętnie zaczerpnę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Konturówka wygląda super, w ta cena to już w ogóle :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że podjęłyśmy tą samą decyzję! :D Również wszystko usunęłam i zaczęłam od nowa.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło mi Cię poznać :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.