Soraya, # Foodie, Odżywcza maseczka do twarzy - Jagoda

     Witajcie, założę się, że większość z Was uwielbia owoce jak i kosmetyki owocowe, które mają nieziemski zapach. Jestem w trakcie testować kosmetyków z różnych firm. Ostatnio będąc w sklepie kupiłam sobie kilka maseczek do twarzy, które mam zamiar przetestować i napisać o nich kilka słów. A może kogoś z Was zachęcę do kupna takiej maseczki, bądź innego kosmetyku. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywczej maseczki do twarzy z firmy Soraya o zapachu jagód.
Co: maseczka jagodowa do twarzy z Soraya
Dostępność: drogerie, większe markety
Cena: około 3 zł.
Maseczkę do twarzy można kupić w fioletowym opakowaniu na którym jest narysowana jagoda i biało-czarne napisy. W opakowaniu jest 10 ml maseczki, czyli 2 razy po 5 ml. Maseczki w jednym opakowaniu jest bardzo dużo, szczerze przyznam, że dla mnie za dużo. Można użyć jednego opakowania na 2 razy i całość mieć na 4 razy. Po otwarciu pięknie pachnie, zapach można porównać do rozpuszczalnych gum mamba, albo też do jogurtu jagodowego. Przyznam, że skład nie jet taki zły, aczkolwiek mógłby być lepszy.
Konsystencja maseczki jest lekko żelowa, ma delikatnie fioletowy kolor. Bardzo dobrze mi sie ją nakładało, nie miałam z tym żadnego problemu, ale jak już wspomniałam 5 ml to dla mnie za dużo. Maseczki nie trzeba zmywać, wystarczy nałożyć na oczyszczoną twarz i po 10 minut wmasować ją w twarz, żeby wszystko wchłonęło. 
Maseczka ma za zadanie odżywić skórę i tak też robi. Moja twarz po maseczce jest odżywiona, gładka, delikatna, ale także delikatnie tłusta, co jest minusem tej maseczki. Idealnie nadaje się do cery suchej, moja taka jest i ją nawilża. Mimo wszystko polecam ta maseczkę, sięgnę po nią ponownie, a także po inne propozycje z tej serii.


Jakie maseczki najbardziej lubicie?
Testowałyście kiedykolwiek maseczki z tej firmy czy jeszcze nie?

30 komentarzy:

  1. Ja już dawno nie miałam maseczki z Soraya możliwe, że się skuszę :) Ja ostatnio polubiłam maseczki w tubkach i słoiczkach szczególnie polecam Odżywczą maskę peeling z mielonym lnem z Vianek :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ta maseczka czeka u mnie pośród innych masek do twarzy na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam maseczek z Soraya. Dawno temu jakieś kremy od nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczek jeszcze nie próbowałam, ale bardzo lubię krem do stóp z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze maseczki z Soraya. Ta daje nawet fajny efekt, może się skuszę jak zużyję trochę maseczek, bo trochę mi się ich nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maseczki, ostatnio miałam bąbelkową, była super. Tą też muszę kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za każdym razem kupuję inne maseczki. Bardzo lubię te w płachcie, choć wychodzą dosyć drogo. Taką jagodową choćby przez sam zapach bardo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super borówki to moje ulubione owoce.Na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jagodowy zapach! :) Muszę kupić tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MIałam tę maseczkę i byłam z niej na prawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię też maseczki owocowe,a ta bardzo mnie zaciekawiła :)
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo�� Na pewno wypróbuję��

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę maseczkę i u mnie też się super sprawdziła. Do tego nie jest droga, więc ma same plusy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zachęciłaś mnie tym, że pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna z lepszych maseczek jakich sam używałem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej maseczki ale chętnie ją wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że maseczka spełniła Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zacząć częściej robić sobie maseczki ewidnetnie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy maseczki Soraya, ale ja i tak najczęściej sięgam po glinkowe maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Borówki to moje ulubione owoce podobno jeśli dużo ich spożywamy to możemy zapobiegać nowotworom, ale o maseczkach do twarzy jeszcze nie nie słyszałam. Na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam tej maseczki, ale z chęcią kupię i wypróbuję! Uwielbiam borówki <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przetestowałabym coś z serii foodie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie testowałam maseczek z tej firmy. Będę musiała to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tej jeszcze nie miałam w swoich łapkach, ale chętnie bym wypróbowała. Jagoda - brzmi zachęcająco!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam maseczki których nie trzeba zmywać ,mam inną z Soraya ,ale z chęcią tą też przetestuje :-)

    http://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uzywalam tej maseczki i niestety u mnie sprawdzila sie slabo ;-; dostalam od niej duzej ilosci wypryskow i moja skora byla pozbawiona zycia
    niestety to nie dla mnie
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie, skład mógłby być lepszy. Osobiście nie miałam masek z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tę maseczkę, podobnie jak pozostałe z serii. Najbardziej przypadła mi do gustu melonowa. Nawet pisałam o nich na blogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię tę serię. Miałam ten wariant i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.